Wednesday, September 8, 2010

Hårutbildning och sånnt


Nu har jag inte bloggad på et tag igjän, så måste väll uppdatere lite. 
Mandag började jag på skolan igjän, och det är så himmla roligt! :D Hår är svårt som fan, men det är faktisk (iaf kjens det så nu) mycke roligare enn make. Kanske för att det är nytt.. jag vet inte :3

Min klass värkar väre underbar, och det fins alltid lärare med assistent(er) så det är plenty of help, och bra är det  ^^  Mandag lärde vi att gjöre inbakte flätor.. YAY.. fan vad det skulle väre avanserat, så jag har bare en ting att säga:  Kjäre mamma, mormor, farmor moster och alle ni andre kvinnor i min släkt.
Varför har ni aldrig lärt mig att gjöre hår för? :D 

Igår hadde vi löshår, värmspolare, och madde frisyren :p jette roligt! 
Ser främ imot mandag ^^

puss på er!

0 comments: