Thursday, June 17, 2010

kosmetikan.se






"Fikk mine paletter fra kosmetikan.se/ idag!
Dem var inntakt men föler dem
kunne värt litt bedre pakket inn.."

Idag kom min lille hente lapp fra posten i rågsved som sa at jeg kunne hente mine paletter som jeg har bestilt på kosmetikan.se/, ah hvilken fryd! Dem var inntakt men jeg föler nok dem kunne värt bedre pakket inn .. bobbleplasten var sånn halvt fungerende og pakket var litt opprevet når den kom, men jeg antar jeg ikke skal klage når dem faktisk var hele.

Testet ut en del av fargene for og skjekke pigmentene, må si jeg er ganske imponert ikke et dårlig valg og kjöpe inn disse to.




Kjöpte den farg glade 88 Matt og 88 eye shadow palette Neutral, begge er kjempe fine og jeg gleder meg veldig til og teste ut alle nye variasjoner ^^

/Petite

0 comments: