Tuesday, August 10, 2010

4 dager i Norge

Sommer?


Om någon hadde berettat mig att resa hem i 4 dar skulle bli så kaldt och vått.. är jag inte säker på att jag hadde åkt als :D Åker från Stockholm, glad och nöyd, med tyg skor och utan jacka.. jette bra val.. 


Tar flygplanet till Kiruna där folk tydligen inte vet hur man tar sig igjänom en dörr. Äter pizza på en små sliten plats (det var säkert Kirunas snyggaste..) och forsöker tänka positivt på att min familj vill åka rundt och KOLLA i Kiruna... öh.. mamma... det fins inte så mycke att se här.. 
men vi anvender flera timmer på att frysa sönder mig för jag blir så less att jag blir grinig.


Kommer entligen hem till Norge.. efter att anvent förste dagen i Sverige :D Åker upp till Linda och Ina der jag får serverat penis muffins och mycke kaffe ! Ah, det var underbart^^ Det var Ina som gjorde cupcakes! Tack Ina snella<3


Andra dan kom min mormor och morfar på besök, jag tok en sveng ned till Merete och efteråt åkte jag upp till Linda och Ina för att drikka vin! Efter ett lite tag kom Ida och Ragnhild med :D  Det var en riktig mysig kväll! 

Sista dagen sov jag länge, vaknade i tid till att min pappa kom med sin fru, efteråt åkte jag och mamma till Bones för att treffa familjen där uppe. 
När jag kom hem igjen så hadde min brossan den idioten ätit min grandiosa... :/ 

Men det var en trevlig resa alt i alt :D 
Jag vet det här kommer lite sent.. med tanke på att det var för nestan en måndad sen.. men det var värd det endå! 

/Ulrikke


0 comments: