Sunday, August 8, 2010

Update: Morgon

På morgonen efter




En flaska vin vi inte kunne öppna, när jag inte kunne hitta öppnaren, en anna flaska vin som vi kunne öppna.
Farbror inso's öl och en klädsrulle som Inso fick anvenda till att dra av Petra katthårene av min jakka :p
Och en punchbulle som är skrapat, samt ett tomt baket från igår och en tendare jag har snodd av Petra : )


En låda med te från Kina som jag fick av Wenche, Anne och Janita :D YAY ! Jag älskar te <3 OCH lådar! 
Så när Sebba vacknar skal jag ha kinesisk te till frokosten. 

Var fan tur endå att jag måtte åka hem igår, för när jag kom av tunnelbanan ringte Anne och hon hadde levnat sitt pass i veskan som hon levnade hemma hos mig. Så tur i otur : ) 



Ninja 
vil också vära med på bloggen idag : )


Yoshi
undrar bare varför jag tar kort på dåm ^^

0 comments: