Thursday, August 5, 2010

Goodie bag från USA :D


LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



Så jag fick en lapp från posten idag om att jag skulle typ henta ett paket.. så jag kler på mig och går spent ned til centrum, ringer mamma för att fråga henne om det är hon som har sickat nått till mig, men nej. Ringer mormor.. nej.. okej..
Ger från mig lappen och ventar i spenning.. och jag tror mitt hjärta stannade!
Min nära och älskade kompis Tim från Amerika sickade mig ett jävla stort paket med .. va då ? KONST!
KONST FRÅN TIM ! <3

Och inte bare min tekning som har har lovat sicka, men en hel massa Scraps ! Mmmmmm MMmm Scraps !
Okei så Scraps har mycket sentimental värde för mig personligen, saker han har typ teknat när jag har kollat på eller saker jag älskar som jag säkert har påpekt enn hel massa gånger, så jag postar alt så får ni se :D


Historien bak den här serien med scraps är när min katt Ninja blev kastrerad, och Tim tyckte det var en rolig ide att tekna vad Ninja tyckte efter oprasjonen. 





-




Vad som en gång kommer bliv ett konstvärk av en tattoo jag vil ha på helva venstra arm.

-




So... you guys wanna do something ? 

Lenk till scannad versjon :
-




Tycker den här är så fantastisk vacker för den är anderlunda enn vad Tim bruker gjöra.

Lenk till scannad versjon : 
-




The studio ^^ Der Tim sitter och teknar alt :D 

Lenk till Scannad versjon :

-




En serie av unemployed bloggen till Tim som har aldri gjorde klar : )

-



En av mina favoriter som inte är ink'd, Älskar !

Lenk till Scannad Versjon : 

-

Okei här kommer di besta i min lilla Tim Collection :D  




Lenk till scannad  och färgat versjon : 

Helt ärlig hadde jag aldri förventat att få nått av det här, men iaf. inte just den här bilden.
Jag är evig tacknämmlig över att jag får ära av att henga den på veggen!
Tack Tack söta lille Tim.

-




Lenk till scannad versjon : 

Älska Batman liksom! :D muhahah :D !! Åh jag kan nestan inte venta med att få dåm upp! 
Det är liksom helt sjukt att dåm är mina nu.. helt helt helt sjukt ! 

-




Lenk till scannad och färgat versjon : 

Jag fick även den här !!!! jag är så kär ! 
så JÄVLA KÄR !

-




Lenk till scannad versjon : 

För inte att snakka om den här bilden.. som även är teknad till mig och nu har jag den !
Skal henga brevid min andra bild som jag fick för typ 3 - 4 år sen. Om du tittar på den scannade versjonen ser du alla detaljane.. nej den här mitt hjärta! 

-




Lenk till scannad versjon : 

Den som redan henger på min vegg <3 

-

Det besta av alt... det kommer et paket till.. : D 


<3

0 comments: